29 червня 2015 р.

А у вас як ідуть справи?

Недавно при розмові з колегами згадався 2008 рік. Кінець бурхливого розвитку української економіки та початок кризи. Багато хто пам'ятає ці часи... До цієї кризи, коли банки давали наліво-направо кредити, справи йшли чудово навіть у найлінивіших. У нас на той час була черга замовлень на 3-4 місяці вперед. Багато хто брав кредит на розвиток свого бізнесу у доларах, євро, франках. Були досить привабливі умови і не великі відсотки. Справи кипіли, гроші крутились, були хороші доходи і часто навіть не замислювався купити ту чи іншу річ. Просто за потребую ішов і купував, навіть якщо іноді це були останні кошти. Просто з впевненістю знав, що завтра прийде ще кілька клієнтів і принесе купку грошей. Коли ж почалась криза, кум сказав, що настала в його бізнесі повна жо..., на що я відповів: "Криза? А що це? В мене роботи невпроворот!"

Сьогодні лише з глибоким видихом я  згадую ті часи. Розквіт корупції за часів Януковича, та й теперішнього президента, економічне "чудо" кулі в лоба, анексія Криму, війна на сході, так, я саме вважаю це війною, а не АТО, не додає впевненості у завтрашній день. Я взагалі мовчу про тих, хто ще живе на сході України. Прикриваючись сьогоденними подіями та важкою ситуацією в країні, наш горе-уряд і далі наживається, забувши заради чого відбувся Майдан.
Бізнес підприємців, що мали б стати основною рушійною силою економіки, наразі стрімко "взлітає" і летить "як фанера над Парижем". Не знаю, може у кого і реально справи ідуть в гору, проте мої чомусь по тихеньку котяться геть не в ту сторону. Гальмувати цей процес допомагає ентузіазм моїх молодих років, родина та друзі. Завжди хочеться вірити у краще майбутнє...

Чи спроможна українська влада зробити справжній прорив та розквіт України? Чи здатний хоч один президент незалежної на те, щоб його портрет наступне покоління викарбувало на купюрі? 
Думаю, що 100% з тих, хто прочитав мій допис, скаже "ні".

...можливо авантюрист Геннадій Балашов це зробить? Можливо йому вдасться зробити неможливе? А може пан Саакашвілі, раз українцям не до снаги?...

Немає коментарів:

Дописати коментар