1 липня 2015 р.

Таємниці, які знає Гугл про ваших конкурентів


Написати наступну публікацію наштовхнув мене поширений у Фейсбуці Іцхаком Пінтосевичем допис  "16 крутых способов "гуглить" нужную информацию". Один з пунктів статті описує як можна знайти потрібну інформацію в Гуглі з точним збігом результатів пошукової видачі із запитом. Мені давно відомий цей метод пошуку, і я частенько його використовую, як правило, з певною метою. Що це за мета - ви дізнаєтесь далі по тексту.

Порада №1. Використовуйте подвійні лапки на початку та в кінці пошукового слова або фрази для точного збігу результатів пошуку із цим запитом.


Я власник комерційного веб-ресурсу, і приділяю йому дуже велику увагу: вкладаю частинку своєї душі, дуже багато часу (робочого, і частенько особистого), неймовірну кількість енергії та чималі кошти на його розвиток. Для отримання кращого "місця під сонцем" у пошукових системах, я та мої колеги, наповнюємо унікальним матеріалом: текстами, фотографіями та іншим матеріалом. Я прихильник методу просування сайтів "по-білому". Це дає кращий та тривалий результат.

Порада №2. Пишіть і викладайте в інтернет власний, унікальний контент (статті, описи, фотографії, відео). Це один з надійних варіантів просування веб-сайту, його люблять усі пошукові системи.


На жаль, все ще про це не знає досить багато людей, які чи то розпочинають свою комерційну діяльність в інтернеті, чи то нею займаються аби-як. Багато хто думає, що інтернет - це колондайк, і очікує в ньому заробити шалені гроші, не докладаючи особливих зусиль. Недалекі підприємці-конкуренти для цієї справи наймають "студентів" або просто контори-одноденки, які також бажають отримати швидкі та легкі гроші в інтернеті. Чому швидкі та легкі? Тому, що вони не заморочуються так як я, а просто беруть і копіюють чужий контент та наповнюють ним сайти своїх клієнтів. Ще по іншому кажучи - КРАДУТЬ.

Так от, щоб хоч якось ускладнити процес копіювання контенту зі сторінок свого сайту, я використав чудовий джава-скрипт. "Ед-ту-копі" називається. До речі, ця ідея була перейнята мною з досить відомого в Україні інтернет-магазину.

Суть цього скрипта полягає у тому, що до скопійованої на сторінці інформації прикріплюється "текстовий хвостик", зарання прописаний мною. У моєму випадку це адреса сторінки сайту, з якої копіюється інформація. Цей "хвостик" вставляється разом зі скопійованим вмістом.

приклад сайту з вкраденим контентом
результат "старанної роботи" виділено маркером

Деякі "спеціалісти" по наповненню сайтів настільки швидко крадуть інформацію, що іноді просто не встигають прибирати ці хвости...!

скрипт adtocopy.js у дії
досвідчені злодії крадуть принаймі в рукавичках...
Що скажете? ...Просто чудова робота! Для кращого ефекту рекомендую відразу закріпити урок з Поради №1. Cкопіюйте фразу з лапками "Подробнее: http://kamin.lutsk.ua/*" , вставте у веб-переглядачі в рядок пошуку, натисніть ентер, - і вуаля! Ефект такого методу пошуку просто вражає!

Порада №3. Не крадіть чужий контент! ...та і просто ніколи нічого не крадіть... кожен знає чому. В інтернеті ви як мінімум отримаєте результат, протилежний тому, який я описав у Пораді №2. 


Скрипт addtocopy.js ви з легкістю можете загуглити, також використовуючи мою першу пораду :)

Про методи впливу на власників копі-контенту я напишу у одному з наступних дописів.

А що ви думаєте з цього приводу? Цікаво почути вашу думку! 


Пишіть коменти додавайте мене у кола на google+



P.S. В ході написання посту я знайшов ще одну класну фішку від Яндекса. Вона дозволяє зачвасно до публікації статті повідомити пошукову систему про написаний унікальний текст.

Немає коментарів:

Дописати коментар