30 червня 2015 р.

Як на світ з'явився черговий блогер :)

Ось і прийшов той час, коли я вирішив розпочати свій перший блог. Ніколи не робив подібні речі, ніколи не вів щоденник, та й у школі не любив писати твори, за мене завжди робила це мама. Я і досі не відзначаюсь подібним хистом. Проте мій "Бізнес в інтернеті" щодо цього має власну думку. Він дедалі усе нав'язливіше диктує мені свої правила і спрямовує мене у те чи інше русло. На цей раз бурхлива течія життя занесла мене у блогінг. Як новачок у цій справі, писати буду по простому, як летять думки. 

Не знаю, чи буде взагалі хто-небудь читати цей пост та блог у цілому, проте мені важливо інше. У першу чергу в мене виникла потреба вивільнити свої думки, як то кажуть, викласти на папері та поділитися ними з кимось. Останніми днями вони почали розпирати мені мозок. Хаотичні думки, та різні нав'язливі ідеї, що лізуть мені у голову, не дають мені спокою. Я вирішив скинути цей баласт у інформаційний простір, і можливо те, що я напишу у своїх наступних постах комусь стане у нагоді.

Що насправді стало причиною виникнення надлишкового тиску на стінки моєї черепної коробки? І чому я став прокидатися зранку о пів на сьому? Можливо будильник, який дзвенить о 6.20? Місяць тому я навів його для поїздки у відрядження і чомусь ще досі не перевів на восьму, щоб поспати трохи більше... 

Проте гадаю причина криється в іншому. Швидше всього, це ряд стресових ситуацій, що виникли у мене. Я вважаю, що саме вони являються причиною змін у нашому житті. Будь які події, що трапляються у людини, і змушують її приймати якісь важливі рішення, робити крок вперед, спричиняють цілий ряд мікростресів.

Планомірний і значний спад відвідуваності мого інтернет-магазина у цьому році став причиною появи ще одного мікростресу. Чому я називаю це мікростресом? Тому що я не роздуваю з мухи слона, не надаю цій події надлишкової важливості та значення. Проте повністю ігнорувати її теж не можу.

Чудово розумію, що блог - це не віагра, яка змусить спадаючу криву графіка в Гугл аналітиці піднятись угору. Проте, як заявляють відповідні фахівці, це ще один з хороших інструментів для розкрутки веб-сайту, додаткового трафіку і доходу. Бажаю на власному досвіді переконатись у цьому і поділитись з вами.

У мене є багато що розказати вам у наступних дописах. То ж кому буде цікаво почитати - слідкуйте за анонсами моїх публікацій у соціальних мережах.
Буду радий раптом опинитись у ваших колах на Google+ 

Немає коментарів:

Дописати коментар