Сьогодні я хочу поділитись з вами про те, як можна найбільш ефективно вести проект, витрачаючи на нього мінімум часу. Розкажу про те, як планую зробити це я.
Застосовуючи формулу 80/20 принципа Парето до усього восьмигодинного робочого часу, можу зробити висновок, що найбільш продуктивний час складає лише 1,6 години.
Застосовуючи формулу 80/20 принципа Парето до усього восьмигодинного робочого часу, можу зробити висновок, що найбільш продуктивний час складає лише 1,6 години.
Оскільки я підприємець, то мені доводиться виконувати дуже велику кількість різнопланової роботи. Для цього потрібно правильно організувати свій робочий час. Насамперед, необхідно визначитись з основною метою , яку необхідно досягти, далі, із завданнями, які мають виконуватись у першу чергу. Вони повинні реалізовуватись за ці важливі півтори години.
Наразі я визначився, що на даний момент, розкрутка сайту своїми руками має найвищий пріоритет, і ведення блогу є його допоміжним інструментом. Дану роботу буду виконувати у цей "золотий" проміжок часу. 1,6 години розподілю порівну, по 50 хвилин, на два проекти: основний веб-сайт і блог.
Хочу зазначити, що не менш важливим завданням є встановлення часових рамок, дедлайну, а також фіксації початкових показників та визначення результату, який бажаємо досягти.
Одразу ж це і зафіксую у своєму нотатнику.
Яких насправді результатів я досягну, використовуючи таку тактику, ви дізнаєтесь в подальшому у моєму звіті.
Для реалізації такого плану мені допоможуть програми, що встановлені на смартфоні: ToDoIst та Clockwork Tomato.
ToDoIst - планувальник завдань.
![]() |
календар завдань в ToDoIst |
![]() |
Створення нового завдання |
Серед усіх протестованих мною програм для планування роботи - даний сервіс видався мені найкращим. Зазначу кілька класних моментів, що реалізовані у ньому:
- в першу чергу це хмарний сервіс із синхронізацією на різних пристроях;
- зручний інтерфейс десктопної версії і додатку для мобільних пристроїв;
- можна створювати кілька різних проектів зі своїм набором завдань;
- досить зручна функція установки пріоритету цих завдань;
- відмітка про виконання або перенесення на іншу дату допоможе здійснювати контроль як окремих задач так і проекту в цілому;
- віджети, фільтрування, мітки, нагадування та багато іншого.
Clockwork Tomato - таймер робочого часу.
![]() |
Тайм-менеджмент від Tomato |
Додатком Clockwork Tomato дуже зручно користуватись: часовий інтервал для ефективної праці встановлений за замовчуванням на 25 хвилин, після якого іде п'ятихвилинна пауза. Звуковий сигнал сповістить про закінчення проміжку робочого часу. Крім того є можливість встановити автоматичне відключення інтернету у смартфоні та тихий режим. Для виконання завдання буду використовувати два кола таймера і вкладусь у відведені для цього 50 хвилин.
Не буду описувати усі функції та можливості даних програм, рекомендую встановити їх на свій смартфон і протестувати власноруч.
Цікаво, чи використовує хто подібний принцип організації роботи? Можливо у вас є цікавіша та ефективніша техніка? Напишіть про це у коментарі.
Анонсую тему наступної публікації: "Перші кроки для створення блогу". Кому цікаво буде почитати і дізнатись про її вихід - підписуйтесь, додавайте мене у кола G+.
Немає коментарів:
Дописати коментар